escort ankara
escort beylikduzu
sirinevler escort bayan
ankara escort
ankara escort
bitcoin casino
beylikduzu spor salonu beykent spor salonu
tc ile kredi notu sorgulama kosgeb ihtiyac kredisi devlet destekli faizsiz ihtiyac kredisi
aydin escort bilecik escort
paykasa bozdurma
bodrum escort
huluhub.com
tek part film
bostanci escort
free hd porn
 
 
 
 
კომპანიის შესახებ
სტრუქტურადირექტორთა საბჭოვაკანსია კომიტეტები
პროექტებიფინანსური ინფორმაცია
აუქციონებიტენდერებისოციალური პროგრამებიმედიაწესები და ინსტრუქციები 
 
მოდერნიზაციის პროექტი - სწრაფი რკინიგზა

,,საქართველოს რკინიგზამ” დაიწყო რკინიგზის მოდერნიზაციის პროექტის განხორციელება. პროექტის ძირითადი მიზნებია:

  • სატვირთო გადაზიდვებისა და სამგზავრო გადაყვანების ოპტიმიზაცია;
  • სადგურების, დეპოებისა და ინფრასტრუქტურის ოპტიმიზაცია;
  • სატვირთო და სამგზავრო მოძრავი შემადგენლობის ოპტიმიზაცია;
  • ოპერირების ხარჯების შემცირება;
  • უსაფრთხოების გაუმჯობესება;
  • სოციალური და გარემოს უსაფრთხოების დაცვა;
  • მატარებლების სიჩქარის გაზრდა.

 

პროექტი პირველ რიგში თბილისიდან შავი ზღვის მიმართულებით მოძრავ მთავარ მაგისტრალზე, კერძოდ, ფოთისა და ბათუმის სადგურებზე ფოკუსირდება. პროექტი გულისხმობს თბილისსა და ბათუმს შორის მაგისტრალისა (315 კმ) და ელექტრომომარაგების, ასევე 40 კილომეტრიანი უღელტეხილის რეგიონის მოდერნიზებას, სამგზავრო მატარებლის სიჩქარის გაზრდის მიზნით, 80 კმ/სთ-მდე უღელტეხილის მონაკვეთზე და 120კმ/სთ-მდე დანარჩენ მაგისტრალზე, მაშინ როდესაც ამჟამად საშუალო სიჩქარე უღელტეხილის მონაკვეთზე დაახლოებით 55 კმ/სთ-ს, ხოლო დანარჩენ მაგისტრალზე დაახლოებით 65-90კმ/სთ-ს აღწევს.

 

2010 წელს "საქართველოს რკინიგზამ" კომპანია SYSTRA და SNCFI მოიწვია პროექტის ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებისა და პირველად სამშენებლო პროექტის შესასრულებლად.  

 

 

კომპანია იმედოვნებს რომ საჭირო მასალებისა და აღჭურვილობის შეძენა 2012 წლის დასაწყისში დასრულდება. ტენდერი უღელტეხილზე სამუშაოების ჩატარებაზე უკვე დასრულებულია და სამუშაოების დაწყება 2012 წლის გაზაფხულზე, ან ზაფხულში იგეგმება. თანამედროვე ლიანდაგი და ელექტრომომარაგების ინფრასტრუქტურა მაგისტრალის 40 კილომეტრიან მონაკვეთზე უკვე დამონტაჟებულია. ამასთან ერთად "საქართველოს რკინიგზის" მატარებლების მოძრაობის სიჩქარემ მაგისტრალის 100 კილომეტრიან მონაკვეთზე 120 კმ/სთ-ს მიაღწია და 2011 წლის ბოლოსთვის კომპანია იმედოვნებს ამ სიჩქარის განვიარებას მაგისტრალის შემდეგ 50 კილომეტრზეც.

პროექტი მთლიანობაში დასრულდება 2013 წელს.

 

 
 
 
 


 
 
Copyright © 2019 Georgian Railway. All Rights Reserved.